Sant Ponç a l’escola!

Les danses catalanes, el Pep Panxut, les herbes remeieres i les melmelades han vestit l’escola de tradició catalana i salut. El passat divendres 15 de maig, la pista de l’escola es va vestir de tradició, cultura popular i salut. Els nens d’infantil ,que fan danses i cançons, els menuts de l’esplai, i el nens/es de menjador de primària van oferir un bonic repertori de danses tradicionals catalanes, acompanyats del nostre gegant, el Pep Panxut, que tot i el fort vent va dansar al ritme de les gralles i els tabals dels joves de secundària. Un cop acabada l’actuació, tothom va poder assaborir el berenar de melmelades i olorar les herbes remeieres que amb molta cura havien preparat els nens i nenes de 3r de primària. Un any més, les famílies vàreu emplenar les grades i vàreu donar suport a una emblemàtica festa de l’escola, la de Sant Ponç, patró dels herbolaris. Moltes gràcies per ser-hi!