Festa de Benvinguda 2015

El passat diumenge, dia 4 d’octubre, l’Associació de Mares i Pares va organitzar la Festa de benvinguda.

Com cada curs, va ser un matí entranyable en el qual un centenar llarg de famílies va gaudir dels tallers portats pels alumnes de 4t de secundària i per les activitats de circ de la companyia Tub d’Assaig 7.70. Les malabars, el trapezi i els pallassos van envair la pista i ens van fer gaudir intensament.

El circ és un espectacle capaç de treure l’infant que tots portem dins i, per descomptat, els Tub d’Assaig 7.70 ho van ben aconseguir.

Moltes gràcies a tots els que vàreu fer possible un inici de curs tan lluït: mares, pares, nens, nenes, alumnes de 4t de secundària, personal d’administració i serveis, mestres i professors!