Anglès extraescolar. Primària

ANGLÈS EXTRAESCOLAR

Aquest és el 18è any que l’escola International House organitza un concurs de postals de Nadal. El disseny guanyador del concurs serà escollit entre tots els dibuixos per ser imprès com a postal oficial de l’International House de Terrassa que s’enviarà per a felicitar a tots els alumnes, els seus clients i col·laboradors actuals. A més a més, en format electrònic, s’envia a altres centres d’International House d’arreu del món, a professors i antics alumnes.

Aquest any els alumnes d’anglès extraescolar de l’escola El Cim també hi han participat. Els guanyadors són:

Anna Milian Font en la categoria d’edat de 6 a 7 anys.

Andrea Ventosa Codina en la categoria d’edat de 10 a 11 anys.

Felicitem els guanyadors i donem les gràcies a tots els alumnes que hi han participat.

A les fotografies podem veure com recullen els premis de mans dels seus professors Matthew i Hana.

Merry Christmas and a Happy New Year!