Fem contes de ciència! (2008-2012)

En el marc de la 17a Setmana de la Ciència, el diumenge 25 de novembre, CosmoCaixa Barcelona va presentar el llibre Fem Contes de Ciència que és un recull dels contes guanyadors de les cinc edicions 2008-2012 del concurs Contes de ciència, en el qual participen els alumnes de l’escola. Durant l’acte, l’escriptora Gemma Lienas i el periodista científic i membre del jurat, Lluís Reales, van fer una xerrada sobre Escriure per autodescobrir-nos i explorar el món. Vàrem tenir el goig de ser-hi convidats per acompanyar l’alumna Lídia Rivera Peregrina, que ara cursa 3r d’ESO, i que quan feia 6è de primària va obtenir una Menció Especial en la seva categoria pel conte “Un fet molt important” que ha estat publicat en aquest llibre. El seu conte ens parla, d’una manera molt curiosa i enginyosa, de la reproducció. Estem ben segurs que aquesta no serà la seva última publicació perquè la Lídia ens diu que escriure li agrada i que aquest és un art que voldria practicar.
Enhorabona per la teva participació en el llibre!