Cartell guanyador de la festa del tió

JA TENIM CARTELL GUANYADOR DE LA FESTA DEL TIÓ

Des de fa tres anys l’AMPA patrocina un concurs de cartells per a la festa del Tió que tindrà lloc el proper diumenge 16 de desembre.
Amb la voluntat de promocionar les arts plàstiques i concretament la pintura, l’AMPA va proposar fa tres anys que fossin els alumnes de 4t d’ESO qui participessin en aquest concurs. L’alumnat ha estat d’allò més participatiu ja que el premi que dóna l’AMPA és ni més ni menys que 100 € que serviran per subvencionar el viatge de fi de curs.

El cartell guanyador d’enguany, l’ha dissenyat l’alumna de 4t B, Clàudia Martínez, amb un cartell molt divertit que convida a triar entre molts tions de cares d’allò més simpàtiques.

El dimarts 3 de desembre, el president de l’AMPA va fer lliurament del premi a una emocionadíssima Clàudia Martínez.
La voluntat de l’AMPA és aconseguir un fons artístic format pels cartells guanyadors de cada edició. Al passadís, davant de secretaria hi ha una exposició amb tots els cartells dels alumnes que hi han participat. Us convidem a visitar-la ja que la qualitat dels cartells ha estat molt alta!

Enhorabona a tots!!!