THE FONIX 2013

El passat dissabte 2 de març, la nostra escola va participar en la fase territorial del 6è concurs d’anglès interescolar de Catalunya, The Fonix 2013.

El concurs vol complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma.

Des de l’escola volem donar les gràcies a tots els alumnes participants i desitjar molta sort especialment a la Berta Isart (5è), la Marina Salvador (6è), la Carla Cortada (1r de l’ESO), l’Eva Molina (2n de l’ESO), el Pablo Tizón (3r de l’ESO) i el Xavi Salinas (4t de l’ESO). Aquests són els alumnes que van passar a la fase territorial, i ara esperem que passin a la fase final. Bona sort!