+Mates i Fem Matemàtiques 13

+ MATES I FEM MATEMÀTIQUES 13

Els alumnes de 5è de primària van participar en el concurs +Mates. L’objectiu del qual és afavorir el raonament matemàtic i la capacitat de comunicació i argumentació aplicada a processos de resolució de problemes.
La continuació d’aquestes activitats és el concurs Fem Matemàtiques destinat a l’alumnat de 6è de primària i 1r i 2n d’ESO.
En la primera fase els alumnes van realitzar, en grups de 3 o 4 persones, uns informes molt complets de tres problemes que se’ls van proposar.
Uns quants alumnes van assistir, el passat dissabte 13 d’abril, a la segona fase del concurs a Rubí on van realitzar una prova a nivell individual (només en el concurs Fem Matemàtiques), un treball en grup i una gimcana matemàtica. Els alumnes que van prendre part en aquesta segona fase són:

El Pau Esmerats, la Núria García, el Marc Gijón i la Laura Rodríguez en el +Mates.

La Raquel Esteve, la Keisy Juárez, la Laura López i la Berta Martínez de 6è de primària; El David Caballero, el David Cuartero i l’Albert López de 1r d’ESO i l’Adrià Carrasquilla, el Pau Roldán i l’Àlex Salvador , de 2n d’ESO pel que fa al Fem Matemàtiques.

A tots ells els donem l’ENHORABONA!