III troba de gegants de Terrassa

El diumenge dia 26 de maig, en Pep Panxut ha participat a la III Trobada de Gegants de Terrassa. Diada Antoni Messeguer.

La diada, organitzada pels Geganters de Terrassa, ha començat a 2/4 de 10 del matí a la plaça Nova on s’ha fet la plantada de gegants. A 2/4 de 12 s’ha iniciat el cercavila pel centre històric fins arribar a la Plaça Vella on el Pep Panxut ha ballat amb l’amfitrió, el gegant de l’Antoni Messeguer. En acabar l’acte, l’alcalde de Terrassa i les autoritats locals han lliurat a totes les colles participants un obsequi commemoratiu de la celebració: una reproducció del gegant de l’Antoni Messeguer. La cap de colla, Laura Casado, acompanyada d’en Quim Belil han estat els encarregats de recollir-lo.

Aquesta ha estat la darrera sortida dels alumnes de 4t d’ESO que fan de geganters, ara la colla queda en mans dels geganters de 3r i 2n d’ESO i de les noves incorporacions que ben segur que l’any vinent hi haurà.

Agraïm als alumnes geganters l’entusiasme amb el qual representen l’escola portant en Pep Panxut.