Taller de manualitats 2013

Taller de manualitats
El passat mes d’abril es va reprendre el taller de manualitats que la Natàlia Sallés va iniciar per Nadal amb molta il·lusió i empenta i que tan bona acceptació va tenir.

Aquest taller, adreçat a nens i nenes de primària, té per objectiu l'aprenentatge de diferents tècniques de manualitats per tal que els alumnes desenvolupin el seu sentit creatiu i les seves habilitats físiques tot retallant, enganxant, pintant, cosint, imaginant…

A l’abril, coincidint amb la festivitat de la Diada de Sant Jordi, es van realitzar diversos treballs com per exemple, un drac que treu foc pels queixals, roses de feltre amb agulla de pit, vestits de princesa i cavaller convertits en bossetes d’espígol per penjar a l’armari i punts de llibre molt divertits.

El mes de maig, coincidint amb la festivitat de Sant Ponç, es realitza el taller de manualitats de primavera i s’elaboren les següents manualitats: pastissos de Sant Ponç, decoració d’un test d’una planta aromàtica, garlandes de paper de seda i un mosaic de ceràmica per jugar al 3 en ratlla, entre altres.

El taller de manualitats, d’una hora i mitja de durada, té lloc a l’escola cada dijous i divendres de les 5 a 2/4 de 7. En aquesta edició, s’hi han inscrit un total de 95 alumnes els quals tots han mostrat molt d’interès i entusiasme en els treballs realitzats. Aquest taller l’imparteixen l’Elisabet Sallés, la Sònia i la Pilar.