Campus de setembre. Curs 2012-13

Campus de Setembre!

Tot i que les classes no han començat fins al dia 12 de setembre, un bon grup d’infants d’entre 3 i 7 anys va avançar la seva entrada a l’escola, tot incorporant-se al campus de setembre la setmana del 2 al 6.
Plegats vam compartir un munt de vivències, tot participant de les activitats organitzades, d’entre les quals destacaríem la festa índia, el taller de cuina en el qual vam fer un pastís de patata que va quedar per llepar-se’n els dits, una matinal esportiva, una de jocs tradicionals a la plaça Miquel Utgès i un joc de pistes pel centre de Terrassa que ens va permetre recuperar un maletí que havia desaparegut misteriosament de l’escola.
Jocs i activitats han estat un mitjà per a passar-nos-ho requetebé, però també una eina per aprofundir en les relacions personals (socialització), la convivència i el desenvolupament de valors com la participació, cooperació, solidaritat i respecte vers els altres i el nostre entorn. També ens ha ajudat a anar agafant de mica en mica el ritme per al nou curs... i és que us ho hem dit altres vegades: en el lleure ben entès hi ha espai per a tot!

Equip monitors Campus de Setembre