El projecte Comenius arriba a la nostra escola

Un any més, la nostra escola gaudeix de l’oportunitat de participar en un projecte Comenius que durarà dos cursos escolars.

Aquests projectes, que estan subvencionats per la Comissió Europea, tenen com a objectiu fomentar entre els estudiants de secundària l’interès per conèixer altres realitats dins l’àmbit europeu i desenvolupar habilitats i estratègies per fer front al món que els envolta.

Aquests es treballen a partir d’un tema comú amb altres escoles europees. En el nostre cas el tema escollit és el binomi esports i ciència i té com a títol “The worlds of sport & science, two precious components in education of young European citizens”. Els països amb els quals s’ha fet l’associació són Àustria, Polònia i Turquia.

Per tal de presentar les activitats realitzades al llarg del projectes es faran unes trobades en cadascun dels països participants.

Per a nosaltres és un orgull fer d’escola amfitriona en la primera trobada que tindrà lloc la propera setmana, del 19 al 24 de novembre, on alumnes i professors de cada país intercanviaran els treballs i les experiències. A més a més, els alumnes conviuran a casa dels nostres alumnes per tal de fomentar uns vincles més fems i unes amistats perdurables.

Blog Comenius project 2013-14