Espectacle de Nadal

NADAL AL CENTRE CULTURAL

El 17 de desembre vam fer el tradicional espectacle de Nadal al Centre Cultural. Els primers a actuar van ser els alumnes de P5, que van cantar Els Reis Mags, JIngles Bells i Les joguines. Després la coral de primària va cantar Rudolph the red nosed reindeer, Què li darem al bon Jesuset i Santa Claus is coming to town. Tot seguit, la coral de secundària va tancar la primera part tot cantant Jingle Bell Rock, Quan somrius, És Nadal i All i want for Christmas is you. La segona part va estar protagonitzada per la dansa, amb les coreografies de Deu Nadals junts. L'Olympia Villalba va coordinar les actuacions, que van comptar amb els músics Yair Bonastre, Narcís Dan i Ferran Vallejo, les directores de coral Montse Vallejo i Alba Millán, i la directora de dansa Marta Bieto. Els alumnes cantaires de 4t d'ESO es van encarregar de presentar l'espectacle. Podeu veure'n una selecció de fotografies i descarregar-vos el vídeo.

Vídeo de l'espectacle

Fotos de l'espectacle