Festa de benvinguda 2014-15

FESTA DE BENVINGUDA ORGANITZADA PER L’AMPA DE L’ESCOLA EL CIM

En Pere, en Pau i la Carla són tres companys i amics que van a l’escola el Cim. Avui encara que sigui diumenge, els pares els han explicat que veuran molts companys de classe i que faran activitats conjuntes la finalitat de les quals és fer una jornada de germanor, igaudir d’un espectacle.

A l’ escola han vist molts nens petits i grans,que feien tallers i tots de diferents: per fer un punt de llibre, màscares, maquillatge, un altre per encerclar una bola dins un got ,però abans s’ havia de decorar, no sabien quin triar i al final els han fet tots.

Música!!!! A la pista de l’escola hi havia en Roger Canals. un engrescador que ens ha fet ballar i cantar molta estona; els pares també ballaven, fins i tot vigilava que ningú marxés i que tothom cantés i s’ ho passés bé.

I per finalitzar. un vermut familiar, que ens ha obert la gana per anar a dinar a casa; tot era tan bo!!!!.

De ben segur que a classe, parlarem tots junts del dia tan fantàstic que vam passar a l’ escola!!!!!.

Ahhhh!!!, quina sort que ens va fer bon temps i amb calor inclosa!!!!!!