Concurs de cristal·lització a l'escola

CONCURS DE CRISTAL·LITZACIÓ A L'ESCOLA

Per segon any consecutiu, els alumnes de 3r d'ESO han tingut la possibilitat de participar en un concurs de cristal·lització a l'escola.

Mitjançant una substància anomenada ADP (fosfat monoamònic) que els ha subministrat l'escola, han hagut de crear cristalls originals i grans. Podien jugar amb molts factors: controlar la temperatura de refredament, la concentració, el tipus de creixement del cristalls, la presència de colorants,...

De tot el procés de recerca, n'han hagut d'elaborar un pòster on quedin recollits el material, els procediments seguits i les conclusions finals. Talment com ho fan els científics professionals.

D'entre tots els concursants n'hem escollit un guanyador, però hem de felicitar a tots els alumnes participants perquè han dedicat part del seu temps lliure a aquest projecte. De ben segur que això els haurà servit per despertar l'esperit científic i la curiositat.

Podeu visitar l'exposició al passadís de les aules taller de secundària.