La Castanyada del CIM

Aquesta castanyada va ser tot un èxit, hi va venir molta gent a veure’ns i a comprar productes a les taules els guanys dels quals serviran per a finançar el viatge de fi de curs dels alumnes de 4t d’ESO.

Tota l’ESO va col·laborar portant menjar i/o beguda, fins i tot van venir ex alumnes per ajudar.

Però no tot acaba aquí, nosaltres, els alumnes de l’ESO vam participar en diferents concursos, com per exemple, fer uns postres de temàtica de la castanyada; també,vam decorar moniatos amb temes actuals i finalment, vam decorar unes cistelles ambientades en la tardor.

Durant la castanyada una sèrie de professors havia de triar quin era el més ben realitzat i el divendres 6 de novembre sen’anunciaran  els guanyadors.

Alumnat de 3r d’ES0