COAC

El passat dia 13 de novembre de 2015 es va celebrar a Barcelona, la I trobada de cooperativa d’alumnes .

En la nostra escola, hi tenim la COAC (cooperativa d’alumnes de l’escola el Cim) i per tant hi varem participar de forma activa.

En aquesta trobada, les diferents cooperatives van exposar tot el que són i fan. Vàrem veure que en el nostre territori, hi ha moltes cooperatives del nostre estil, que treballen amb un esperit cooperatiu en diversos àmbits com l’acadèmic, social, solidari...

La presidenta de la nostra cooperativa, la Meritxell Castellet i el secretari, Biel Vallès hi van realitzar una molt bona presentació i defensa de la nostra cooperativa, explicant qui som, com som i què fem.

La jornada va ser tot un èxit i es va desenvolupar de forma lúdica i distesa, donant el màxim protagonisme als alumnes, que n’eren els participants.